Fitness náramek používám více jak přes rok. Moc jsem se při pořizování nerozmýšlel jaký, rovnou jsem sáhl po Fitbitu. Má ho má žena, tak abychom se mohli navzájem trumfovat.

Konkrétně jsem si vybral model Fitbit Charge HR. Má monitoring tepové frekvence a umí automaticky detekovat a monitorovat spánek. Říkal jsem si super, můžu sledovat jestli spím dobře a tak. Popravdě po pár týdnech jsem ho na noc začal sundávat. Na ruce mi vadil a neustálé blikání senzoru pro monitorování tepu občas rušilo. Hlavní funkci, počítání kroků plní dobře. Občasné problémy se synchronizací s mobilem jsem také přecházel. Doma na PC se synchronizuje spolehlivě a automaticky, stačí být chvíli kolem zapnutého počítače.

Jednou za čas vyjde nový firmware, opraví chybky nebo přidá nějakou funkci. Jako třeba aktivaci displeje při otočení ruky. Užitečné když se díváte kolik je hodin. No, zní to trochu divně pro majitele obyčejných hodinek. Baterie není stavěná na to, aby displej mohl neustále svítit. Na aplikaci pro mobilní telefony (pro všechny platformy) se usilovně maká a jde to vidět. V tomhle je podpora Fitbit náramků a chytrých hodinek skvělá.

Nějaké sportovní ambice s náramkem nemám, jednou za čas si jít zaběhat a hlavně si splnit svůj minimální denní limit 10 000 kroků. Pro velké pracovní nasazení se mi to kolikrát ani nepodaří, mrzuté. Fitbit opravdu motivuje a kam můžu, tam raději dojdu pěšky místo auta nebo MHD.

Zhruba po půl roce můj Fitbit Charge HR onemocněl. On ten náramek je v podstatě jen kus plastu na který je nalepen gumový pásek. Ten pásek se začal odlepovat, až to postupně dosáhlo stavu, kdy se Fitbit už nedal ukazovat. Říkal jsem si, že další Fitbit už si nekoupím, je to drahé a po pár měsících se rozpadne. Nikomu bych nákup stejného náramku nedoporučil.

Můj názor se změnil, když jsem se konečně odhodlal k reklamaci. V podstatě si stačilo s podporou Fitbitu vyměnit pár emailů, pro ověření kdy a kde jsem náramek koupil. Nechtěli ani doklad o koupi, nic. Netrvalo to ani týden a měl jsem doma náramek nový. Wow, takhle si představuji podporu pro svůj produkt. Na tak hladké vyřízení reklamace u nás nejsme zvyklí. Navíc mi původní náramek zůstal, je funkční, jen nevypadá moc v kondici.

Jestli tedy máte podobně vypadající Fitbit, neváhejte s kontaktováním podpory – help.fitbit.com. Funguje to na jedničku.

Majitelé Fitbitu přidejte si mě, motivujte mě a já budu motivovat vás – www.fitbit.com/user/37ZBTH.