Online reklamy jsou jedním z nejrychlejších způsobů, jak trochu podpořit podnikání. Jenže musí být dobře nastaveny. Kombinace správných cílových skupin a chytlavého inzerátu donutí uživatele na něj kliknout – a to je přesně akce, o kterou vám u PPC reklam jde.

SEO a PPC reklamy, to jsou dvě online marketingové strategie, o něž se zajímá většina majitelů různých webů či e-shopů. V dnešní době jsou považovány v podstatě za nezbytnost, využívají je jak podnikatelé začátečníci, tak obrovské internetové firmy. Jedná se totiž o jednoduchý způsob, jak lidem ukázat, že existujete.

Dobrý potenciál nemají jen reklamy ve vyhledávačích

PPC reklamy se už dávno neřeší pouze na poli vyhledávačů. Systémy Adwords a Sklik by měly být samozřejmostí, nicméně dnes je pro firmy normální také přítomnost na sociálních sítích. A i tady se dá vydělávat na PPC. Vždyť v ČR jsou na Facebooku více než tři miliony uživatelů! Navíc se na ně dá hezky cílit podle pohlaví, bydliště, zájmů, věku a dalších kritérií, takže minimalizujete počet zbytečných prokliků, za něž platíte.

PPC

Neplaťte za konverzi zbytečně moc

Reklamní systémy jsou uživatelsky přívětivé, proto je zvládne používat i laik. Nicméně najmout si odborníky se kolikrát vyplatí více. Sice za jejich služby zaplatíte, ovšem dokážou snížit cenu za konverzi. Provedou audit vašich stávajících PPC kampaní a analyzují, co děláte špatně. Reklamy testují, ty neefektivní vypínají a drží se principů, které pro vás fungují. Je velmi složité říct nějaký obecný recept na dobrou PPC reklamu. V každém odvětví prostě funguje něco trochu jiného.

Například firma PPC Profits má reálnými daty podloženo, že svým zákazníkům snížila náklady za konverzi až o 80 procent. Více než 90 procentům zákazníků se navíc díky dobře nastaveným PPC reklamám zvedly tržby. To zní přesvědčivě, ne? PPC byste ignorovat neměli.