Vytvoření nového účtu v aplikaci Outlook 2016 se stále více zjednodušuje, aby to zvládl každý uživatel sám, jen se znalostí své emailové adresy a hesla. Jenže někdy je zjednodušená konfigurace nežádoucí a je třeba některá nastavení udělat ručně. Outlook 2016 umožňuje snadnou konfiguraci vypnout.
Pokud máte aktualizované verzi Microsoft Office, tak při vytváření nového účtu v aplikaci Outlook 2016 vyskočí jednoduchý průvodce, vyžadující od vás jen emailovou adresu, volbu služby a heslo. Další konfigurace proběhne zcela automaticky.
Ukázka zjednodušeného průvodce přidáním účtu:
Tento snadný průvodce se dá vypnout a použít původní průvodce přidání účtu, kde nastavení můžete lépe přizpůsobit. Je na to jednoduchý trik, jen se kvůli tomu musí do registru Windows.
Otevřete registry (Regedit) a najděte si větev HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Office\16.0\Outlook\setup. Pokud chybí Office\16.0\Outlook\Setup, tak je vytvořte. Zde vytvořte novou hodnotu DWORD a pojmenujte DisableOffice365SimplifiedAccountCreation. Přidejte této položce hodnotu 1.
Outlook 2016 znovu zapněte a při přidání nového účtu je původní průvodce.
Ukázka původního průvodce přidáním účtu:
Zdroj na support.microsoft.com.