Určitě to znáte, odešlete emailovou zprávu a ihned potom si vzpomenete – já tam nepřipojil přílohu. Pozdě, email je již pravděpodobně ve schránce příjemce a vy musíte poslat zprávu ještě jednu, tentokrát s přílohou. Nová funkcionalita v Office 365 tomu pomůže předcházet.

Předplatitelé plánů Office 365, které obsahují emailové schránky na Exchange Online, mají nově možnost na chvíli odložit odeslání emailových zpráv. Týká se to odeslaných emailů z webového Outlooku. Časové rozmezí je možné zvolit od 5 do 30 vteřin.

Možnost odložení odeslání najdete v Nastavení > Možnosti > Nastavení vašich aplikací > Pošta > Automatické zpracování  > Zrušit odeslání.

Pokud je možnost aktivována, tak po odeslání emailové zprávy je v pravém horním rohu ukazatel času, po kterou je možno odesílání zprávy zrušit kliknutím na tlačítko Zpět. Při zastavení odesílání se zpráva otevře v novém okně a může se dále editovat.

Office 365

Uživatelé desktopového Outlooku si mohou pravidla odesílání zpráv také upravit dle libosti, nicméně stejná funkce jako u webového Outlooku zatím chybí. U desktopové aplikace Outlooku lze také využít funkci odvolání nebo nahrazení odeslané zprávy.

 

Vyzkoušejte si ideální řešení pro vaši firmu – Office 365 Business Premium na 30 dní zdarma. Zvolte delegovanou správu, kontaktujte mne a rád vám pomohu.