Určitě to znáte, odešlete emailovou zprávu a ihned potom si vzpomenete – já tam nepřipojil přílohu. Pozdě, email je již pravděpodobně ve schránce příjemce a vy musíte poslat zprávu ještě jednu, tentokrát s přílohou. Nová funkcionalita v Office 365 tomu pomůže předcházet.
nice new send delay function in #office365 pic.twitter.com/7GMZC0xpWU
— Martina Grom (@magrom) January 22, 2017
Předplatitelé plánů Office 365, které obsahují emailové schránky na Exchange Online, mají nově možnost na chvíli odložit odeslání emailových zpráv. Týká se to odeslaných emailů z webového Outlooku. Časové rozmezí je možné zvolit od 5 do 30 vteřin.
Možnost odložení odeslání najdete v Nastavení > Možnosti > Nastavení vašich aplikací > Pošta > Automatické zpracování > Zrušit odeslání.
Pokud je možnost aktivována, tak po odeslání emailové zprávy je v pravém horním rohu ukazatel času, po kterou je možno odesílání zprávy zrušit kliknutím na tlačítko Zpět. Při zastavení odesílání se zpráva otevře v novém okně a může se dále editovat.
Uživatelé desktopového Outlooku si mohou pravidla odesílání zpráv také upravit dle libosti, nicméně stejná funkce jako u webového Outlooku zatím chybí. U desktopové aplikace Outlooku lze také využít funkci odvolání nebo nahrazení odeslané zprávy.
Vyzkoušejte si ideální řešení pro vaši firmu – Office 365 Business Premium na 30 dní zdarma. Zvolte delegovanou správu, kontaktujte mne a rád vám pomohu.